JOBBAJOBBAJOO-OBBA!

2010-01-23 @ 01:17:25
MEN GODER AFTON! Jag har inte varit särskilt aktiv här på typ några dagar nu. Men jag har haft annat för mig, som att vara i Örnsköldsvik! Det är bestämt att jag ska gå där nu! Eller iallafall söka dit som mitt första val! Jag är mycket nöjd. Nathalies kompisar var också väldigt roliga och trevliga, men dom måste tyckt att jag var allmänt störd och dum i huvudet, vilket jag kanske är vid vissa tillfällen när jag får mina damp utbrott (seriously). Förlåt för det om ni läser detta, he-he-he. Jag saknar Övik nå jävulskt reeedan! :''D

Nathalie följde med mig hem till stan idag, så vi sitter här och nördar. Eller hon gör, hon gör sin engelska uppgift (att läsa en bok) Hon läser det sista nu som tur är! :) Nu säger jag godnatt, vi ska checka film och lär nog somna samtidigt.
Godnatt!

JUSTE! Glömde skriva att jag blivit officiellt MODO-fan! Ja fan! Vi var på hockey igår (eller iförrgår om man ska vara petig) MODO - Timrå, tyvärr vann Timrå med 4-3 i förlängningen. DET SÖG MIN DASE!
: ALLA I TIMRÅ JA DOM GÅR PÅ SOC, JA DOM GÅR PÅ SOC, JA DOM GÅR PÅ SOC! ;)

Kommentarer
Postat av: sberglund

så inge järpen, buhuu. sadface :(

men om du vill gå i övik o är glad över det, så är jag glad för din skull :)<3

2010-01-24 @ 02:05:21     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Jögge

Nääj! Vad är det med dig kvinna!! Du kan väl inte heja på Modo. Fy! Timrå hela tiden! Gud va Martin kommer blir glad då :)

2010-01-24 @ 11:11:26     URL: http://jibjab.blogg.se/
Postat av: angelica

precis,vad är det med dig kvinna?!?!?!?!?! modo,snälla nån...

2010-01-24 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0