Nacho chips <3

2010-01-26 @ 20:02:39
Nacho chips med ostsmak måste vara det godaste som finns, jag totalälskar det! Fan Nadeen som skulle iväg och köpa det och jag var bara TVUNGEN att ha jag med... inte bra nu när jag börjat komma igång med gymmandet. INGE MER EFTER DETTA NU ELENOR! Näe! Hehe, nu ska jag sä'tta mig och plugga lite glosor som vi har tills på torsdag, sen ska jag nog lägga mig. Myzzzz.

Förresten, "Dansae" grejen vi var på idag, var som typ.. aerobics fast intensiv dans, hahahha fifaan! Bra träning, men nå jävulskt vad fort det gick... det gör vi om nästan tisdag hehe! ;>

Hejrå

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller med, natchoo chipps is the shiiiiet! <3j

2010-01-26 @ 23:33:54     URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0