Nu är det fan bestämt!

2010-01-25 @ 21:21:29
Jajjemen nu är det BESTÄMT för min del. Dessa val blev det:
1. Hanverksprogrammet: Kroppvård & hälsa.
2. Handels programmet
3. IT media

Och nu är det bara så att nu ändrar jag mig inte (y) Awesoooome!

För övrigt så hade jag skola som vanligt idag, och alla i min klass har liiiika mycket damp som vanligt.
Efter skolan åkte jag ner på stan med Lindabanan, vi gick runt där ett tag, eller degade på Donken (som vanligt...) sen sprang jag ner på gymmet och var där i 2 härliga timmar med Angelica & Micha! :) Imorgon ska vi på pass, dansae! (y) haha don't ask vad det är, för det vet inte riktigt jag heller. Dans av någe slag.
Jaja, nu är jag as trött så jag ska lägga mig.
Godnatttt!

Kommentarer
Postat av: s

hoppas det blir bra!! :) synd att du inte börjar här bara <33

2010-01-26 @ 03:54:09     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: stina lindberg

jag har också sökt till hantverk kropp & hälsa som första handsval :))<3

2010-02-03 @ 20:44:50     URL: http://stiinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0