Only rock to what's real

2010-01-01 @ 18:45:13
Jävla mamma! Hon har fan ätit upp allt mitt godis! När jag skulle hämta påsen (som förövrigt var överfull igår) så var det bara några godisar kvar i den, fanfanfan! -.- Jag behöver godis för att leva, haha.

Jag har iallafall funderat nu, och det är typ 84% att det Hotell- och restaurang linjen i Åre/Järpen för mig till hösten. Då är ju bara frågan om jag kommer in... det kommer iallafall vara mitt första val, sen andra... ja det lär nog bli handel på Wargen.. MEN JAG VILL INTE BO KVAR I ÖSTERSUND! och jag ska inte heller, måste höra mig fram vad medel är för att ta sig in på HR i Åre eftersom det är riksintag... hm! :o

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror det är typ 210 eller nått sånt, men de är ju folk som har kommit in med mycket sämre betyg än de. =)

2010-01-01 @ 23:10:14
Postat av: sanna

klart du kommer in!! jag hade inga bra betyg men kom in ändå, JAG LOVAR ATT DU KOMMER IN I JÄRPEN,BABY! vore så jävla kul om du gick här!!! :):):) <3

2010-01-02 @ 02:54:49     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0