This is a bump in the road

2010-01-28 @ 17:43:09
Good afternoon. Jag är så äckligt mätt så jag spyr snart, kuuul! (y)
Jag ska egentligen plugga, men jag tog lite paus från det och satte mig här istället. Ska väl sätta igång snart igen... börjar redan lessna på att plugga, inte okej nu när den nya terminen precis börjat! menmen.
Fan, jag har märkt att jag har typ ingenting att skriva här längre :o fattar inte, på jul lovet skrev jag kanske 5 inlägg per dag, men nu så... haha. JAG SKA IALLAFALL FÅ EN KAMERA I FÖDELSEDAGS PRESENT AV MAMMA, så det kommer börja komma upp väldigt mycket bilder efter det! ;) (ja jag vet att jag ska få en sån, eftersom mamma sa det. hahahaahahah) och jag m,åste bara påpeka att det är 6 DAGAR tills jag fyller år, det är INTE mycket, mates!

Men vadå, vi hörs senare. Puss och knull mitt lilla hjärtegull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0