You don't what you've got 'til you're missing it alot

2010-01-19 @ 20:27:47
Goderafton. Idag har jag sovit hela dagen, vilket jag behövde very bad. Tack för det.
Jag har bakat negerbollar & muffins med glasyr nu ikväll, dom blev suuuupergoda. Nu vill jag bara äta av dom hela tiden, men då tar dom ju slut på en gång (i) och det vill jag inte!

Imorgon far jag till Nathalie i Övik, ska checka hennes gymnasium, men jag är faktiskt redan säker att jag ska gå där! 27 mil från Östersund! JIIPPIIIEEEEE! Bara tanken gör mig så glad att jag vill hoppa runt hela Torvalla! Hihi. Kommer hem igen på fredag.. då ska jag plugga. Det blir nog en plugg-helg denna helg, kan behövas :)...
FÖRESSTEN HAR MIN SPOTIFY FÅTT VIRUS, SÅ JAG KAN INTE LYSSNA PÅ NÅGON MUSIK.. KUL. DOCK SATTE JAG I MOBILEN I DATORN SÅ JAG HAR MUSIK IALLAFALL! ;) SMART SOM JAG ÄR.

Men puss då!

Kommentarer
Postat av: s

meen geee miiiiiiigigigigig!! :D s

2010-01-19 @ 22:17:43     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0