come on baby, turn the lights off.

2010-07-04 @ 03:37:33
chaachaa bloggäään!
ellenbooi här! skulle bara säga att jag inte har dött. utan jag lever hihil. ni skulle ju inte precis vilja att jag dog eller hur?!!! ;) är för snygg för att dö..

kvällen har tillbringats med wicke, alex, & nadeen iallafall. senare kom även karro. och jag får inte glömma våra kära vänner MYGGORNA. dom bästa vännerna man kan ha. ich liebe dom. eller?
tänker faktiskt inte lägga upp alla bilder sen idag men ni kan få 2 smakprov, annars får ni se alla på fejjan (:




ohh, juste!


klicka på bilden så kommer ni till låten jag KNARKAR. okej jag knarkar
ganska många låtar.. men denna. muhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0