eftersom jag inte har annat för mig.

2010-07-10 @ 21:55:01

Visste du att..

att jag vill ha - kärlek.
att jag pratar - alltid om bajs, hahah.
att jag inte gillar - blodpudding.
att jag avskyr när folk snackar - en massa skit.
att kärlek är - komplicerad skit.
att jag gillar att - dricka cola.
att jag alltid kommer att - vara den jag är.
att jag är hemligt förälskad i - rob.
att sist jag grät var - igår.
att min mobiltelefon är - cp.
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara sova mer.
att innan jag går och lägger mig - gosar jag med missen.
att idag har jag - jobbat.
att jag just nu tänker på - allt.
att i kväll ska jag - träffa nåååra.
att i morgon kommer jag - sova hela jävla dagen.
att jag hoppas - jag kommer få kärlek nån gång.


Har du:

Någon som förstår dig? nja.
Någon som du saknar? ah.
Någon som du hatar? jorå.
Vem kramade dig senast? therese.
Vem pussade dig senast? linda.
Vem ringde dig senast? mamma.
Vem ringde du senast? linda.
Vem var hemma hos dig senast? linda.
Vem var du hemma hos senast? hos nån random igår haha.
Har du några kärleksproblem? det kan du ge dig fan på.
Har du pratat med någon idag? yes.
Har du gråtit idag? näe. inte på det viset. bara för jag skrattat.
Har du skrattat idag? ahh.


Jag:

Är singel? mh tyvärr.
Svär ofta? jorå.
Sjunger i duschen? hah inte så mycket längre.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha kanske de!
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja ibland.
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? ja fyfanja!


Har du:

Piercingar? inte längre nej.
Syskon? syskon och syskon vet jag väl inte.
Jobb? ja, sommarjobb.
För många vänner? går inte ha för många.
Rymt hemifrån? japp.
Färgat håret? ah.
Bra självförtroende? kan jag inte säga.
Sagt "jag älskar dig" till någon? yees.
Varit kär? myes.
Gjort något olagligt? ja.
Somnat i skolan? haha ja.
Brutit ett ben? aa fast näe.
Tappat bort mig i min hemstad? nej.
Sett en fallande stjärna och önskat? aha.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? mhh.
Smugit ut utan lov? japp.
En hemlighet som ingen annan vet? ahaja.
Sovit en hel dag? jajjemus.
Somnat gråtande? jaa.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja.
Blivit generad inför folk? jaharuuuu.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nepp.
Ätit musslor? neheru.
Varit på en festival? yes.
Haft ett förhållande i under en månad? näj.
Blivit kallad player? ahnej.
Färgat ditt hår svart? haha ja.


Vad:

Längtar du till mest just nu? på torsdag då jag flyttar och yran.
Ska du göra i helgen? jag äter chips och dricker cola nu. det är liksom lördag nu.
Har du för kläder på dig? jeansleggins, underkläder och linne.
Gjorde du igår? jobbade, sportfältet sen stan.
Ska du göra i sommar? massa olika antar jag.
Åt du senast? chips och dipp.
Har du för mobil? samsung touchwiz.
Vad köpte du senast? glass och cheeseburgare på donken fifan.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? typ svimmat.


Vem/vilka:

Slog du senast? linda haha.
Fick du sms från senast? wictoria.
Pratade du senast med? nalle.
Skulle du kunna göra allt för? vänner och familj.
Var du med senast av det motsatta könet? vet inte riktigt.
Kan du lita på mest? venne riktigt. några få.
Vet mest om dig? jag.
Sov du tillsammans med senast? linda.


Allmänt:

Har du pussat en groda? ah.
Kan du hjula? jaa.
Biter du på naglarna? händer.
Är du EMO? ja ibland haha.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? flyttat utomlands.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jarå.. om jag vågade.
Har du sjungit inför publik? haha nej.
Följer du mode? nejdå.
Är du hungrig? nej.
Är du blyg? händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0