sommar, sol och häftig pooooool.

2010-07-03 @ 01:36:39
dagen började med att jag & therese tog bussen till fagervallsskolan till jobbet. eller vi mötte linda först. sen gick vi dit. städade undan i skola som vi skulle göra. men eftersom vi är så satans effektiva så blev vi klar typ 1 o en halv timme tidigare så vi fick sluta halv 12 typ. efter det gick vi hem till linda och bytte om haha. sen stan och STEKTE som ffaaann i det otroligt fina vädret. har dock bränt mig åt helsike.. låg ett tag i badhusparken och lyssna på musik och sola. åt glass å allt möjligt.
senare gick vi hem till linda och åt middag sen gick vi ner till minndesgärdet med jocke, alex & fredric också. och wicke, aledxandra & karro var också där men dom gick nästan på en gång haha.
satt där ett tag, drack cola. pratade. dampade. skrattade och hade allmänt roligt hihi! denise och nadeen kom också efter ett tag.
sen gick bi till max på toa. sen gick vi till stan och hängde lite överallt blä sen slutade det med att vi hamna i badhusparken på lekplatsen med en massa olika folk. najs dag som fään!
har dock inga bilder eftersom jag glömde kameran hemma.

kom iallafall hem för ett tag sen, smörjde in mina axlar och armar eftersom dom är så satans brända. och nu sitter jag här. ska lägga mig snart. men mamma och nalle sitter ju och lyssna på musik så jag kan ju inte... penis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0