En nolla i mängden.

2010-06-06 @ 18:52:36
Sov hos Denise inatt, det var mys! Kollade på Aristocats igen. Den är så himla bra :') hihi.
Igår kväll vid 10 gick jag ner till sportfältet och kollade när födelsedagsbarnet Lina och flera skulle spela brännnboll. Men fysatan vad kallt det var! 4+ fick jag höra. Mina fötter och händer var is innan vi hade kommit hem till Denise. Huvvaligen. Kan den riktiga sommaren komma snart?!

Imorgon kl 6 på morgon åker jag och 9Awesome till huvudstaden på klassresa! Det ska bli roligt. Grönan nästan direkt när vi kommer fram (vid 11 typ), sen på tisdag shopping och på onsdag shopping igen sen senare vid 4 tiden åker vi hem till sunk Östersund igen. Vi skulle få fint väder, vad jag hört iallafall. Men man ska inte lita på väderprognoserna alltid. Man få ta dagen som den kommer helt enkelt, hehe!

Nu ska jag vänta på att Linda kommer hit och ska sova med mig inatt. Jag uppdaterar nog inget under dagarna i Stockholm. Så, hare bra så länge!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

SV: ja justja, jag hoppas också att du gör det, då kanske vi ses mer :)kram! <3

2010-06-07 @ 13:17:29     URL: http://annastinaviktoriasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0