jag är för svag för dig, du gör mig stark.

2010-06-25 @ 01:19:56
goddag.

jag fick en ny dator idag utav nalle. en HP mini pc. det var som fan, säger jag :o men glad vart ja. då behöver jag inte köpa en dator för mina jobb pengar! så det blir en ny mobil och antagligen en iPod och lite kläder också. MOHAHA, happy.
nu har mamma iallafall skaffat sig en liten busig kattunge som dom ska kalla mysan. men helvete vad sår jag har på händerna (redan). och det är första dagen. plus att den har bosatt sig i min säng. men det är bara mysigt.. bara hon inte biter/river sönder mig om nätterna!



dåliga cam bilder I know. menmen, ett litet smakprov. hööööh.
godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0