One thing is clear, I wear a halo when you look at me.

2010-06-04 @ 14:31:59
Nästan nyduschad. Kom nästan hem från stan nyss. Eller nej det var ett tag sen men iaf. Vi åkte ner och åt mat på Sammurai, en japansk restaurang, med elevrådet. Det vad gott som fan. Åt så jag sprack, haha.

Igår var jag med Denise efter skolan, vi åkte hem till henne och satt vid datorn först sen åt vi DONKEN MAT sen gick vi till hästen (där jag för övrigt brände mig på brännässlor) och sedan gick vi hem till henne och kollade på Aristocats :') miiiiin favorit film. Ikväll blir det stan och kolla in alla studenter som går ut. Fyfan vad jag längtar till jag går ut...   

jaja


Kommentarer
Postat av: annastina

sv:

Åh elenor, jag saknar dig också, grymt mycket! Vad blir det i höst? :)

2010-06-04 @ 19:08:10     URL: http://annastinaviktoriasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0