save me, make it go away.

2010-06-15 @ 02:14:23
emoinlägg.

när det är skit hemma, har jag ingen pappa att vända mig till. för han valde spriten före mig.
du har ändrats sen han kom in i ditt liv, tar han min plats nu?
jag orkar seriöst inte låtsas som att allt är bra längre. för inget är bra. jag har bara ett fejkat leende på läpparna.
men vad ska jag göra? jag vill inte vara ett emobarn som sitter och surar när jag är med mina vänner. hur kul kompis skulle jag vara då? ingen man skulle vilja vara med iallafall. jag ler för mina vänners skull. jag ler inte för att jag mår bra. såklart gör vännerna att jag mår bättre, men inte bra. "jag är ingen bil som man bara kan fixa".
jag faller isär. fortfarande. har gjort sen jag föddes. det enda fina i mitt liv är dom närmaste vännerna som alltid finns där. allt annat är bara skit.
vill bara flytta långt här ifrån. vill vara för mig själv ett tag. och tänka. och släppa alla oroliga tankar. kan 17 juli bara komma till mig eller, så jag får flytta här ifrån. skaffa mig ett eget liv utan att vara beroende utav någon.


förlåt för detta. men jag var tvungen att skriva av mig, och det är ju en blogg, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det är ju det som är meningen med en blogg, att man ska få skriva av sig och att folk ska lära sig att förstå en bättre.

Inget fel med det liksom. <3

2010-06-15 @ 13:12:55     URL: http://juliiiaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jögge

Det är sån här skit som är bra att skriva av sig.. Tråkigt att

höra att du mår så dåligt.. Hoppas att du kommer att må bättre.



Lycka till i framtiden.

2010-06-16 @ 03:38:56     URL: http://jibjab.blogg.se/
Postat av: vanja vindstad!

elenor sötnos, jag finns alltid, och idag kommer jag få träffa dig och ha kul med dig. Du är en förjävla underbar människa! du ska inte må dåligt, du förtjänar att må bäst, för du gör alla på bra humör, jag älskar dig vännen<3

2010-06-16 @ 15:46:02     URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/
Postat av: Madelene

Detta låter väl ändå mindre bra hjärtat, du vet att du alltid har mig att prata med även om jag är någon mil ifrån, mitt hem alltid ditt hem bara att komma gumman! DU ÄR BÄST! <3

2010-06-18 @ 20:31:46
Postat av: Moster Inger

Men älskade Elle....det gör ont i en mammas hjärta att höra att du inte mår bra.

Det finns alltid en ledig säng här hos mig, om du vill komma ifrån ett tag. Du e en helt underbar tjej som tyvärr har fått gå igenom mer på dina 16år än många får på en livstid. Det måste få komma ut...annars kvävs du gumman. Livet och allt som sker har en mening, men de e jäkla svårt att förstå det ibland. Det finns alltid ett ljus i mörkret......KRAAAAM

Vore jättekul om du följde med Madde ner.

Love You <3

2010-06-20 @ 20:41:40
Postat av: sanna

<333

2010-06-22 @ 16:40:39     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: bella

men gumman! du vet vart jag finns. du kan alltid prata med mig de vet du, så kommer det alltid att vara :) du vet mitt nummer så de är bara att höra av sig så fort det är något. vill inte att du ska må dåligt, för då gör också jag de! du är en del av mig, de kommer du alltid att vara. för vi delar så många minnen med varandra. och jag vet att jag alltid kan vända mig till dig, de har jag gjort enda sen du och jag blev så himla bra vänner, du vet i åttan :')) älskar dig och kommer alltid finnas för dig! <33<33

2010-06-23 @ 01:11:06     URL: http://bellafalkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0