songs for you, truths for me.

2010-06-24 @ 16:17:55
grillfest hos denise var det igår. blev otroligt lyckat faktiskt! tack för den kvällen!
började med att jag, denise, linda, nadeen, diana & anna åt grillade hamburgare och börja smådricka lite. senare vid 7 kom alla andra. sjukt kul vare. anton kom också. när vi skulle hem så kom jag och linda på att hon, jag, anton & jocke skulle gå hem till mig och dricka lite cider. det var precis vad vi gjorde! vi togockså ut lite korv, ost, bröd och mjölk.. haha! är man hungrig så är man! vid 2, halv 3 gårlinda & jocke hem och jag och anton går och lägger oss och somnar på en gång typ.
och jag vaknade först halv 6, gick upp och drack 983908420 liter vatten typ sen gick jag och la mig igen. och vi vaknade igen halv 1 ungefär. 20 över 1 tog vi bussen till stan för jag skulle träffa angelica och anton skulle träffa jocke. och nu sitter jag här dårå!

vad som händer ikväll är än osäkert. kanske är med linda & linnéa. men som sagt, vet inte riktigt än.
jag har egentligen en helvetes massa bilder att lägga upp, men seriöst.. det är hur jobbigt som helst. så kolla på fejjan istället!

tjarrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0