4/3 - 10. Ett datum jag aldrig glömmer.

2010-03-07 @ 23:24:09
Nu är jag hemma från Stockholm. Tyvärr. Jag hade gärna stannat faktiskt. För jag hatar Östersund.

Hur som helst så var konserten... jadu. Vad ska jag säga? Det finns inte ord.
Stod i en kö i 13 långa och kalla timmar för att se dem, men det var det så himla värt. Tur att vi var 4 stycken så vi kunde bytas av och gå in och äta slash värma oss i gallerian vid Globen. Tur att den fanns, annars hade ingen av oss (och då menar jag ingen i hela kön) klarat den där dagen. Snöstorm blandat med - grader... just när man var där så var det inte värt alltså, just när man satt där. Men sen när vi kom in... åååååååh känslan.
Vi skulle egentligen bli insläppta kl 6 (konserten började halv 8) så Nathalies syster kom och hämtade våra ytterkläder och väskor vid halv 6. Tror du itne på fan att vi får stå i koftor och leggins ute i snöstormen i kanske en och en halv timme. DÖDN. Vid halv 8, blev vi äntligen insläppta. Det var bara springa ned till scenen då. Vi hamnade först i andra raden precis framför scenen, men sen kom vi allra längt fram, det var förfan drömmen! Min & Angelicas första konsert och vi kommer längst fram, då har man lyckats alltså.
Och inte bara det, TOM KAULITZ my loverboy, kollade mig rakt i ögonen, åh herregud. Tror du jag dog lite då eller? Jag fick också hans, Georgs, Bills och Gustavs vatten på mig som dem druckit ifrån :') jag hade lust att aldrig någonsin duscha, men jag är nå så illa tvungen.
Från en annan kändis till en annan så såg vi även Idoljury-Andreas och hans söta lilla son! Han har tydligen skrivit en låt med Tokio Hotel så han var med på deras turné. Sen såg vi Kenza & Mirre (bloggarna), Elin tog kort med Kenza och vi pratade även lite med henne. Sen påvägen hem från Sthlm såg vi Jannez jävla turné buss, haha!

Jag fick inte med mig kameran in på konserten heller, den såg ut som en systemkamera tydligen, så inga bilder från mig. Men Nathalie tog några så jag väntar på att hon kommer hem och lägger över dom på datorn och skickar till mig så får ni dom ='). jag har andra bilder ni kan få dock!


På bussen ner



Framme!



I kön



ÅÅH VAD SÖÖÖT

Varm choklas räddade våra liv


Dagen efterrrrr

Angelica satt och prata i tlf så jag skaffade mig någe å göra hahah




SMILLAN!


VÄRLDENS SÖTASTE

Detta band fick man om man var bland de första 700 (som fick stå i den föra "sektionen")
och tro på fan att vi fick ett sånt! Jag kommer aldrig ta av mig det.


Vi for till...








... LILJEHOLMEN!


Den där tröjan köpte jag dårååå



Kanske världens godaste godis



Angelicas kusin KLARAAAAA! :)



HAHAAHAH BLICKEN.
'
Vadå? Vi hade tråkigt mellan pauserna. Btw kommer hon DÖDA mig nu


Mongolider <3


Tack för den Angeloco buh


Jag älskar mina nya bh, leoparrrrrrd

Även att hon når till staket. Det hade inte jag gjort

AJ. cirkustjejen.se! ;)

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0