Urdålig update, I know

2010-03-20 @ 12:42:47
Men jag har inte haft särskilt bra tillgång till dator. Eftersom min är alldeles efterbliven i huvudet så.
Ska iallafall få min kusins dator och ha den, men frågan är nääääär!

Jajaaaa.
Igår hade jag, Linda & Denise muntliga nationella i svenska. Det gick faktiskt väldigt bra.
Nu har vi bara 5 kvar... 3 matte & 2 engelska. Lite stöörigt menmen.
Jag sitter iallafall på mammas dator nu så ni ska få lite gamla bilder jag har på den! =)






Det är sjuuukt hur mycket jag saknar mitt snakebite..



Blond Elenor =o



Dead by April @ Yran 09!







HAHAHA den här kvällen alltså.. xb



Daaamn.
Ikväll är jag iallafall ensam hemma, mys på det.
Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

min kära dubbelhaka :)

2010-03-20 @ 19:45:20     URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0