Do you think about me now and then?

2010-05-22 @ 12:33:28
Godmorgon.
Vaknade för ungevär en halvtimme sen, sitter nu och lyssnar på underbara The Last Goodnight och väntar på att Linda ska ringa. Vi ska tydligen ner på stan och träffa Philip och Erik!

Igår hände följade, vi fick skjuts ner på stan av Nalle, vi gick till badhusparken där vi träffade Jocke, Pontus, Elina, Henke, Diana, Kalle, Erik, Felix, Jonte & Emil. Vi stog där ute på nån sorts brygga eller vad man kan kalla det och prata, sen gick vi upp och skulle egentligen till Österäng. Vi kom halvvägs när vi kom fram till att vi skulle hem till Pontus. Så vi tog bussen, åkte hem till han och dom satt och drack lite. Jag och Elina gick hem vid halv 1, sen gick jag och la mig och somna på en gång. Det var den kvällen det! Mohaha.

Ikväll är jag lite osäker på vad som händer, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0