I wanna be a billionaire, so fucking bad. Buy all the things I never had.

2010-05-23 @ 02:02:56
Nu är jag ÄNTLIGEN riktigt klar med mitt SO arbete, ska bara skicka in det nu! Helvetes satans apballe vad skönt! Typ största börden av skolan är avklarad, haha! Except alla 4 prov jag har till veckan...

Det blev iallafall stan nu ikväll, åkte förfan gratis både ner och hem idag med! Jag har tjänat pengar som satan den här helgen, plus att jag haft helt okej roligt på köpet ;) Det var iallafall en massa coola raggarbilar ute på stan idag, eftersom det var cruising, höhö. Det fanns även sjukt snyggga stekar bilar!
HAHA på tal om bilar. Jag och Denise fick åka hem med Denises pappas kompis, och då har ju han vääärsta bilen vettu. Han sladda och körde fort utta helvete i alla kurvor och allt, Denise var hur rädd som helst medans jag satt där och typ log med hela ansiktet eftersom jag tycker såntdär är sjukt roligt, hahahaahahha! Åh. Hon skulle egentligen sova hos mig men hon fick inte.. men samtidigt så var det bra. För nu fick jag arbetet avklarat ;) hhähä!

Näe fyfan, godnatt.
FÖRRESTEN, PUSS PÅ DENNA LÅT!


Det är jag som tage bilden, eller så vare "Windows Vista teamet" ;) HAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0