It's a rush I can't explain. Like you shout something crazy into my veins.

2010-05-14 @ 15:50:45
Cola & musik är vad som behövs när man pluggar. Annars går det inte! Undantag med colan dock, eftersom jag inte har det varje dag hemma.. </3 men idag så! Jag håller iallafall på skriva på SOn som ska vara klar
på fredag nästa vecka. Skönt att jag skrivit klart allt, men måste föra över skiten till datorn också.
Drygare. men det är inte länge kvar nu, så jag ska försöka kämpa tills dess när det gäller plugget! Sen ska
jag bara soooofta, tjäna pengar. Det är det jag gör tills jag dupdup-dör! Haha åh kenring. <3

Som det låter nu så blir det Nadeen ikväll. Vad vi gör vet man aldrig.
Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0