Melonglass.

2010-05-19 @ 15:46:44
132 tonårsfrågor.
- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - yes I am.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ah.
hur många har du varit kär i? - en riktigt.
är du kär just nu? - nej.


- Tio frågor om dig själv
namn? - mathilda elenor ljungdahl.
när fyller du år? -  3 februari.
några piercingar? - inte längre.
vad har du på dig just nu? - underkläder, tshirt och mjukisar.
vilken årstid är bäst? - sommarn såklart.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna bredvid den man älskar kanske?
vad tycker du mest om hos dig själv? -  ingenting.
vad är du bra på? - att sova.
vem älskar du mest på denna jorden? - familj och vänner.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon.


- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? -  ingen.
vem är den roligaste av dina vänner? - haha jadu många det, bella är en utav dom iallafall!
vem är snyggast av dina vänner? - everybody!
vem är mest partyprisse? - finns en hel del.
vem är den du helst har filmkväll med? - nadeen eller anna (a).
vem av dina vänner är mest "evil"? - ANNA ELISABETH ÅHLIN!

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - typ ingen.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja mamma iaf.
vem är farligast i din familj? -  jag!
vem ser roligast ut i din familj? - mamma hahah.
vem är coolast? - jag. hhha.
har ni något husdjur? -nej.
vem har du mest gemensamt med? - ingen!
vem står för underhållningen? - nalle.
vem sover du oftast med? - ingen.
roligaste kvällen med familjemedlem? - pff.


- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - sovit.
har du varit glad idag? - näe.
har du varit ledsen idag? - inte det heller.
har du gjort något bra idag? - nej.
vad ska du göra nu? - kolla film, och vänta på mat. <3
har du gjort något dåligt idag? - nej.
vad har du ätit idag? - melonglass.
har du duschat idag? - nej, men jag ska.
är du trött nu? - ah.
vad händer imorgon? - skola tror jag.
går du i skolan? - ja?
har du varit i skolan idag? - nope.


- ANNAT
Hur mår du just nu? -  jag lever.
Har du piercat dig? - japp.
Är du hungrig nu? - jag är alltid hungrig.
Vad är klockan nu just nu? - 15:31
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se och bdb.


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - anna.
Vem ringde du senast? - anna.
Vem sms:a till dig senast? - anna.
Vem sms:a du till senast? - anna, hahaha.


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår kväll.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  jag minns inte senast.


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - jarå.
Har du sminkat dig idag? - icke det.


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - självklart.
Vilket är ditt favoritband? - tokio hotel.
Vad gillar du för musik? - allätare typ.


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - aah.
Har du fler än 3 jeans? - nope, jeansleggins in my heart.
Har du fler än 5 tröjor? - jarå.


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - när jag väl använder smink så ja.
Använder du wax? - fuck no.
Använder du ögonskugga? - händer.
Använder du kajal? - händer det med.

Använder du hårspray? - nope.
Använder du volymspray? - nä.
Andänder du mousse? - men nej.
Använder du deodorant? - att jag gör.
Använder du skinspray? - näe.
Använder du parfym? - ahfan.
Använder du läppglans/läppstift? - neppski.
Använder du brunkräm? - ney.
Använder du rouge? - ah.
Uppsatt hår eller hängande? - olika.
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej i helvete.
Duschar du varje dag? - näe.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nope.


- KÄRLEK
Är du kär just nu? - nope.
Har du kysst någon idag? - inte det.
Har du ett förhållande? - nejj.
Är du romantisk? - kan väl om jag vill, heh.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hm, näe tror inte det.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - philip tror jag haha, det var sjukt seriöst ;)
Hur länge höll det? - typ 2 dagar eller någe.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ofta man är det.
Vem sov du senast bredvid? - minns inte.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - eh, HAHAH.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nein.
När fick du din första kyss? - beror på, hahaha. men okej, vi säger 8an då.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - näe.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - näe, det vore lite för mycket.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad haha.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - tajta jeans...grr. nej men seriöst, det är killen jag gillar, inte stilen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå att jag är ''evil'' Det är du som är det ellen ;)

GAH vi ses på fredag på min baksida för att göra upp!

dricka cooola och chilla

är ensam hemma också

höhö

2010-05-19 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0