Trettonde maj 2010.

2010-05-12 @ 15:28:00
Ny duschad, skönare känsla eller!
Idag på skolan hade vi elevensval precis som igår, och även fast vi hade bild så åkte vi ut
på en liten utflykt bara några stycken från gruppen, jag & Linda var självklart med! Hhi.
Iallafall så skulle vi ner till Minnesgärdet och rita där nere. Sen fick vi även kolbullar och mjölk hihi.
Gott var det. Vi var där från 9 till halv 12 ungefär sen åkte vi till skolan igen och hade lunchrast
i typ en halvtimme sen hade vi världens slappaste lektion i bild (såklart). Vi fick väl mer eller mindre rita fritt.
Och sen fick vi fika, mumssss!

Förresten så var ju "9ornas dans" igår. Kan ju inte säga att det var roligt men det var heller inte tråkigt.
Det var mer... drygt haha. Jag kan för övrigt inte dansa alls, huvvaligen. Jag dansade bara med tjejer.
Killar dansar jag absolut inte med haha vad pinsamt! Ja ni får tycka jag är töntig, caare :)

Nu ska jag typ, göra något men vet inte vad. Vi är ju ledig från och med idag till måndag eftersom
det är flygarsaken-dagen. Weeeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0